Fayla - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Marian Ruesink - WaarBenJij.nu Fayla - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Marian Ruesink - WaarBenJij.nu

Fayla

Blijf op de hoogte en volg Marian

21 April 2015 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hoi allemaal,

Fayla Wilma Chaney is geboren!
Vrijdagochtend 17 april om 9.59 uur, gewicht 3.1 kg en 47.5 cm lang.
De geboorte ging erg voorspoedig. Om kwart voor 6 ’s ochtends realiseerde ik me dat ik weeen begon te krijgen. We hebben toen onze spullen gepakt, en een laatste bestelling voor een klant. Nog even instructies gegeven aan de werknemers en de factuur voor de kaasmaker afgegeven die net zijn melk kwam ophalen. Net over zevenen zaten we in de auto om in de spits naar de bevallingskliniek in Joburg te rijden. Timo konden we met een gerust hart thuis met Christina achterlaten.
Na anderhalf uur kwamen we aan in de kliniek en gelukkig waren de weeen nog niet te sterk, dus gelukkig een goede autorit gehad. Alles was nog relatief rustig, maar toen de verloskundige rond 9 uur de ontsluiting checkte bleek het al 5 cm te zijn! De weeen bleven nog een tijdje niet al te sterk en nog ver uit elkaar. Opeens ging het heel snel en om 9.59 uur was Fayla al geboren!

Timo kwam ’s middags met granddad en grandma op bezoek en was erg nieuwsgierig naar zijn nieuwe zusje. We mochten met het hele gezin in de kliniek overnachten, dat was wel erg fijn. De volgende ochtend zijn we allemaal samen naar huis gegaan en we zijn nu lekker gesettled thuis. Timo is al helemaal gewend aan de gezinsuitbreiding en is erg geinteresseerd in zijn zusje. Hij bood zelfs al aan om zijn bed met haar te delen .

Een paar fotootjes alvast bijgevoegd.

Groetjes,

1763
South Africa

• 21 April 2015 - 09:04

Erna Eil:

Marian geweldig nieuws van harte gefeliciteerd geniet van de kleine en jou gezin en misschien zien we jou wel een keer in Hengelo.
    Leuk huis hebben jullie, erg druk ben je ook of niet ?!
    Maar je wens is in vervulling gegaan een eigen gieten-boerderij (kaasmakerij) prachtig
    Groetjes Erna Eil

• 21 April 2015 - 09:15

Marijke:

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Geniet er van
    Meisjes zijn zo leuk

• 21 April 2015 - 09:32

Edwin Van Der Vaart:

Van Harte, geniet van de kleine.

Groetjes Edwin

• 21 April 2015 - 10:56

Laura:

Wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteerd :-)

• 21 April 2015 - 12:06

Bert Regelink:

Hai Marian en Clifford,

Hartelijk Gefeliciteerd met je dochter Fayla Wilma. Wat leuk, na Timo nu een meisje. Heel gezellig.
    Geniet van deze mooie tijd. Ze verandert snel, ineens is ze geen baby meer.
    Groetjes, Bert en Corrie.

• 21 April 2015 - 12:08

Hetty:

Gefeliciteerd met de kleine meid. Veel geluk met jullie gezinnetje geniet ervan.

Groetjes Hetty

• 21 April 2015 - 16:25

Sergio:

VanHarte gefeliciteerd Marjan Clifford en Timo!!
    Veel geluk samen!!

Groetjes Sergio

• 21 April 2015 - 21:48

E.T.:

Gefeliciteerd! Wat een prachtig nieuws en bedankt voor de mooie foto's! Timo is al zo'n grote jongen en lijkt ook helemaal trots. Geniet van elkaar en van jullie prachtige dochter Fayla. Liefs vanuit Leeuwarden

• 21 April 2015 - 22:03

Wilma Visser:

VAN HARTE GEFELICITEERD! Erg mooi nieuws en wat een mooie en bijzondere naam. Geniet ervan en fijn dat alles goed is met iedereen. Geniet ervan! Groetjes Hidde en Wilma

• 22 April 2015 - 06:34

Marcella:

Hey Marian en Clifford,

Gefeliciteerd met de nieuwe aanvulling op jullie gezin!
    Mooi meisje hoor en superleuke naam.

Liefs Marcella

• 22 April 2015 - 16:29

Danielle Kuipers:

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Fayla! Wat een mooi meisje!
    Fijn dat alles goed gaat met jullie en leuk om je verslagen te lezen.
    Geniet lekker van elkaar!

Liefs Danielle

• 23 April 2015 - 09:12

Marian:

Gefeliciteerd met de geboorte van Fayla, wat een mooie naam. Dat ze maar een lieve grote meid mag worden, maar dat moet wel lukken met zo'n stoere grote broer.
    Liefs Fred, Marian, Robin, Sarah

• 24 April 2015 - 20:07

Gert Wenneke:

Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter. Het is leuk steeds (soms met wat tussenpozen) nieuws van jullie te ontvangen. En zeker dit nieuws. Zien we Fayla over een poosje in Hengelo, bijv. bij de doop, net als Timo.
    Groeten, Gert.

• 25 April 2015 - 09:55

Henk Gerda Liesbeth En René :

Hoi Marian, Clifford en Timo,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Mooi dat alles goed is gegaan. Leuk dat jullie ons zo op de hoogte houden. Ook mooie foto's van de bruiloft, jullie zagen er prachtig uit! We wachten het feestje in Hengelo graag af :)

Geniet van de mooie tijd, en succes verder op de boerderij!

Groetjes,

Fam Garretsen

• 27 April 2015 - 12:28

Mik:

Lieve schatten, van harte gefeliciteerd! Welkom nieuw wonder op deze aarde! Heel veel warmte en liefde gewenst. Knuf van Mik, Frank & Savann

• 07 Januari 2019 - 15:21

Ania Braams Michalska:

Beste Marjan,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
    Het is lang geleden dat wij contact met elkaar hadden.
    Wij wensen je en jouw prachtige gezin veel gezondheid en geluk in het nieuwe jaar.
    Liefs,
    Harm en Ania